woensdag 17 augustus 2016

Mijn vakantie @ d'une île in Frankrijk

In een aantal tijdschriften had ik ze al zien staan: Michel en Sofie uit Amsterdam met hun d'une île - hôtel de campagne- in Frankrijk. Om precies te zijn; in de regio La Perche in Zuid Normandië, zo'n 150 kilometer voorbij Parijs. Goed te doen dus voor een paar dagen of een midweek zoals wij.
Michel kookt elke avond de sterren van de hemel in het knusse restaurant (met een beetje hulp van Anne) en Sofie heeft de 9 kamers ingericht met een prachtige mix van brocante en design (met een beetje hulp van Michel). Je begrijpt; ik kwam ogen tekort, zo mooi vond ik het.

Wij voelden ons er meteen thuis en kwamen, na twee weken in het hectische Amsterdam, echt tot rust. Sofie heeft tips voor wat leuke dagtochtjes inclusief een overzicht van de leukste brocantes in de buurt. Met verder vooral wat slaperige (eigenlijk gewoon een ander woord voor saaie) dorpjes in de buurt is 5 dagen ook genoeg, maar toch heb ik nog geen twee weken na thuiskomst alweer heimwee naar deze magische plek met lieve mensen die je even helemaal in de watten leggen. 
Voor meer informatie klik hier










Achter de deuren zitten douche, wastafel en toilet verstopt; hoe ingenieus is dat! 



Foto's: Mirjam Oomen/Coffee in the Sun met de IPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten