zondag 19 juni 2016

Kringloopgeluk

Sinds kort werk ik als etaleur op vrijwillige basis bij een kringloopwinkel in de buurt. Nu was ik al langer fan van kringloopwinkels; je duikt er de mooiste schatten op als je er oog voor hebt. Het is momenteel zelfs hip om er te winkelen en via instagram je vondsten uitgebreid te etaleren. Voor het geval je eens gaat struinen bij de kringloop en bij alles denkt: leuk..., maar wat moet ik er eigenlijk mee......volgt hieronder wat inspiratie. Zo kun je verzamelingen aan gaan leggen van schilderijen in hetzelfde thema, mooie bordjes, laatjes waar je een nieuwe kast van maakt, vaasjes en potten of schilderijlijsten. Een beetje geduld en tijd om regelmatig even langs te gaan heb je er wel bij nodig.... En ik hoor ook echt dat mensen er de mooiste salontafeltjes, stoelen of Perzische tapijten voor bijna niks vandaan halen. Is mij ook nog nooit gelukt, maar ik heb goeie hoop nu ik alles ter plekke binnen zie komen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten