zondag 14 februari 2016

Bij mij thuis: moodboards

Een goedkope manier om te bepalen wat een bepaalde kleur doet in je interieur is werken met moodboards. Daarnaast zijn moodboards ook erg aan de hand in de woonwereld, sla de VTwonen en instagram er maar op na. En ik vind het leuk. Ook weet ik nog steeds niet wat ik boven de bank wil hangen en geef ik mijn geld vooralsnog liever uit aan andere dringende zaken, zoals een kleed of de 38e cactus. Zelf zoek ik op pinterest naar foto's die me aanspreken en print ze uit op fotopapier.
Ik beperk me wel tot een paar ruimtes, zoals hier boven de bank, in de keuken en het toilet moest er vorige week ook ineens aan geloven.

Overigens is een mooie poster (of een wand vol) ook een goedkope en fraaie manier om je muren aan te kleden. De poster boven de gestreepte bank is een foto van Vee Speers die ze maakte van haar toen 13 jarige dochter. Besteld via The Poster Club in Denemarken. Een aanrader als je op zoek bent naar een poster die niet iedereen heeft.





Foto's: Mirjam Oomen / Coffee in the Sun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten