zondag 31 januari 2016

Een toefje roze en blauw

Sinds een tijdje ben ik verliefd op vergrijsde tinten roze en blauw, ja, ik overweeg zelfs een grijsblauwe muur in mijn woonkamer. Ik ben het al een beetje aan het uitproberen door op de muren moodboards te maken waar de kleuren inzitten; ik druk foto's af die ik vind op pinterest en hang ze op met washi tape of met kopspelden; maar daarover later meer.

Om die reden viel mijn oog op dit huis met -als je goed kijkt- hier en daar ook een toefje roze en blauw. En vanwege de geweldige houten stoel waarvan ik de ontwerper niet meer weet en die vrij zeldzaam is. En vanwege de roze met gouden vaas die Hella Jongerius ooit voor Ikea maakte en waarvan ik het tot op de dag van vandaag betreur dat ik die toen niet kocht. Tegenwoordig nog wel via marktplaats te koop, maar tegen exorbitante bedragen. Dus als iemand de vaas voor een normale prijs aan mij wil slijten......
Fijne zondag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten