zondag 24 januari 2016

Bij mij thuis: inspiratie zoeken

Bij mij thuis veranderd de inrichting regelmatig; ik kan er niks aan doen, het is een creatieve drang die eruit moet en ik vind het leuk om steeds naar iets anders te kunnen kijken. Nieuwe kleren zijn toch ook leuk tenslotte? Meestal roei ik gewoon met de riemen die ik heb, de zolder en verschillende kasten puilen uit van de spullen. Soms koop ik iets nieuws of ruilen we een meubelstuk met iets van iemand anders (hoe duurzaam). Het dressoir, de schouw en de vensterbank wisselen het meest van jasje, dan weer wat voller, dan weer wat rustiger, maar meestal wel in dezelfde sfeer.

Vol of leeg, dat blijft een worsteling bij mij. Inspiratie komt van pinterest en instagram en ook uit tijdschriften en blogs. Als je zelf op zoek bent naar inspiratie en een bepaalde stijl is vooral pinterest een aanrader; je verzamelt foto's in een bepaald thema in je eigen albums. Hieronder zie je twee foto's van mijn dressoir met (minimale) verschillen en wat dressoirs waar ik door geïnspireerd raak. En ik moet zeggen; de dressoirs, kastjes of bankjes die heel vol staan vind ik het leukst, de creativiteit spat ervan af. Ook zo'n jaren 60/70 dressoir; geweldig!
Fijne zondag!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten