dinsdag 8 december 2015

Eenvoud is ook mooi

Eenvoud in mijn interieur is waar ik de laatste tijd naar op zoek ben. Denk ik. Dus laaf ik mij aan Scandinavische interieurs, want eenvoud......dat kunnen zij wel. Wel altijd met mooie spullen uiteraard. Hoeft niet eens echt duur te zijn want bij Ikea kom je ook best een eind. In deze rustige woonkamer ligt geen vloerkleed. 

Zelf kan ik helaas niet zonder, ik vind vloerkleden te leuk. Helaas, omdat de zoektocht naar het perfecte en betaalbare vloerkleed bij mij nooit lijkt te stoppen. Op zoek naar eenvoud kocht ik vloerkleed Vitten bij Ikea; mooi, wit, hoogpolig, wol. Op mijn witte vloer bleek het kleed te geel naar mijn smaak. Gelukkig mag je bij Ikea ook kleden gewoon terug brengen dus je kunt nog eens iets uitproberen. Mijn zoektocht gaat dus verder; misschien is eenvoud ook gewoon niks voor mij en wil ik toch een vloerkleed met print.....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten