vrijdag 23 oktober 2015

Huis vol contrast

Ik hou echt van kleur, geloof me. Ik zou het ook best in mijn eigen huis willen, subtiel, dat wel.Vergrijsde kleuren als in grijsgroen, grijsblauw en een beetje taupe en poederroze... Het lukt me alleen niet, vaak haal ik kleur weer weg en maak ik het kleurrijk door de afwisseling aan (grafische) prints, structuren en stijlen. Beetje Afrika, beetje Marokko, beetje design en dat maakt mijn huis toch ook spannend. Misschien plaats ik zondag weer wat foto's, in de tussentijd kun je ook instagram hier rechts aanklikken en zie je volop foto's van mijn eigen huis.

Dit huis hieronder trok mijn aandacht door de prachtige afwisseling van licht en donker en glanzend en mat.  En ik ben verliefd op de lantaarn. En op de eetkamer. Oh ja, en ook op de keuken met de open kasten en op de werkkamer.
Fijn weekend!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten