vrijdag 25 september 2015

Binnenkijken in Rome bij Zweeds fotomodel

Het is blijkbaar de week van "nog een keer, nog een keer". Ik blijf huizen tegenkomen die mijn blog al eerder gehaald hebben en ja, ook deze wilde ik graag nog eens laten zien (klik hier voor de eerdere publicatie).  Ik ben blij dat ik niet de enige ben die regelmatig iets veranderd in huis, al zijn het soms maar kleine dingen. Ik weet niet of Malin Persson, fotomodel en eigenaar van dit huis in Rome, haar optrekje nu zo'n make-over gegeven heeft, ik denk van niet, het zit hem vooral in andere foto's van andere hoekjes. Ja, en de nomadisch/etnische look met de kussens, de salontafel, de beni ouarain berber (die wil ik!) trekt mij in het bijzonder, dus vandaar eigenlijk.
Fijn weekend!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten