zondag 5 juli 2015

Perzische tapijten en hipsters

Hipsters zijn uit, zeggen ze. En daarmee bedoel ik geen heupslipjes voor dames maar hippe mannen met baarden en Perzische tapijten. Ik zie nog genoeg hipsters lopen overigens, dus ze trekken zich er vooralsnog niets van aan. De Perzische tapijtjes ook niet want deze zie ik eveneens nog volop voorbijkomen op de blogs en instagram. Ik lees en hoor wel eens dat mensen een prachtig tapijt voor 25 (vijfentwintig) euro op de kop tikken bij de kringloop. Ik heb dat nooit. De kringloop is hip, ook op instagram zie ik dat mensen er de mooiste items vandaan plukken voor een habbekrats. Ze willen dan niet zeggen bij welke kringloop ze geweest zijn en geef ze eens ongelijk.

In dit appartement liggen meerdere prachtige Perzische tapijten. Kringloop? Oma? Geen idee maar mooi zijn ze! En wat vind je van de  wijn"kelder"?







Via: madogbolig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten