woensdag 24 juni 2015

Huis in Londen met hoge wow factor

Dit huis heb ik al eens eerder gezien, ik had toen nog geen blog. Ik had het opgeslagen in mijn favorieten en wie weet staat het er nog altijd in. Nu ik het voor de tweede keer ontdekte werd ik weer op slag verliefd. Het heeft te maken met de verschillende stijlen: strak, barok en design (beetje victoriaans-achtig), de kleuren, de gele(!) Chesterfield, de geverfde plankenvloer waar ik jaloers op was (hoeft niet meer), het barretje.....Gewoon de sfeer, dat waar ik altijd voor val, hoe een huis verder ook ingericht is, of het helemaal mijn smaak is of niet en of ik het zelf zo in zou richten of niet. Helaas heb ik geen foto's van de keuken en de eettafel, daar ben ik erg benieuwd naar voor het totale plaatje...










Via: inside out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten