vrijdag 12 juni 2015

Airbnb in Amsterdam

Ik heb een adresje in Amsterdam waar ik een paar keer per jaar heerlijk mag verblijven met mijn lief. Dit in ruil voor het knuffelen en voederen van twee katten en het verzorgen van de planten in en op het huis. Onze vrienden hebben het huis prachtig ingericht en het dakterras is fenomenaal! Wat wil een mens nog meer?

Natuurlijk heeft niet iedereen zo'n adresje, maar vanochtend stuitte ik op dit Amsterdamse appartement via Design Lovefest. Te huur bij airbnb en toch ook wel erg leuk! Het is niet heel groot, via een steile trap klim je naar de petieterige woonkamer, maar hee, je woont wel even midden in Amsterdam. En heb je dat uitzicht gezien? Ik vind het prachtig ingericht, vooral de kunstmuur met die bank eronder, dat wil ik ook!
Fijn weekend!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten