woensdag 20 mei 2015

IKEA, Ilse Crawford en Walter van Beirendonck

Al eerder heb ik geschreven over de samenwerking van IKEA met interieurontwerper Ilse Crawford.
Op de site van Ikea heb ik inmiddels meer foto's ontdekt en die wilde ik graag delen. De Sinnerlig collectie is gemaakt van duurzame materialen, onder andere kurk, en per augustus verkrijgbaar. Ik leg mijn slaapzak vast klaar voor het geweldige bankje!

Daarnaast gaat IKEA samenwerken met een drietal modeontwerpers waaronder de Belg Walter van Beirendonck. Deze bekende designer gaat vijf prints ontwikkelen voor IKEA, die in verschillende ontwerpen gebruikt zullen worden. Pas per juni 2016, dus nog even geduld.







Via: Ikea Today

2 opmerkingen:

  1. Dat kurk is zeker een heel mooi materiaal... Maar ook het bankje met vlechtwerk vind ik prachtig.
    En dan het glas in de vierde foto... heel erg mooi...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen