donderdag 7 mei 2015

Bloggers Podium: The Style-Files

Een klein jaar geleden ben ik met Coffee in the Sun begonnen. Ik volgde zelf veel interieur blogs en steeds als ik een interieur zag dat mij inspireerde wilde ik het wel van de daken schreeuwen; kijk eens wat mooi!!! Eigenlijk een heel logische stap, om al het moois in mijn eigen blog te verzamelen.

Een van de eerste blogs die ik volgde was The Style-Files van de Nederlandse Danielle de Lange. Zij laat prachtig lichte (vakantie)huizen zien met meestal een iets etnische vibe. Danielle blogt dagelijks over nieuwe producten, designs, nieuwe ideeën en ze heeft een webshop: Le Souk, waar ze interieurproducten verkoopt met een prachtige etnische feel. Denk aan kelimtapijten, kelimkussens, hammamschalen en nog veel meer. 

Op de foto's hieronder een kijkje in het huis van Danielle de Lange en in haar webshop.








Hieronder een kijkje in de webshop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten