woensdag 22 april 2015

Ga je mee naar Parijs?

We kennen het allemaal in ieder geval van horen zeggen: airbnb. Ik ook, maar ik heb nog nooit iets gehuurd via airbnb. Vandaag belandde ik op de site en keek mijn ogen uit. Stel: je wilt een paar dagen naar Parijs en je een echte Parijzenaar voelen. In een hotel blijf je een toerist, van binnen en van buiten. In een echt huis voel je je in ieder geval een local, althans, zo stel ik het me voor. De echte Parijzenaars blijven waarschijnlijk op een kilometer afstand zien dat je een toerist bent en zodra je je mond open doet weten ze het zeker. Maakt niet uit.

Deze appartementen lijken me wel wat, ik moet nog kiezen. Van 60 - 70 euro per nacht (de laatste twee foto's) tot 5000 euro per nacht (!). Ik weet al welke ik niet kies. Jij?
(excuses voor de kwaliteit van sommige foto's)










Via: airbnb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten